THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 30, 2009

Syawal 1430H....2009M....

Hmmmmmm...rayaku kaLi ni macam tak brape nk best sgt la...feeling tu mcm tak de sgt...but anyway, sywal tetap syawal. bulan yg patut diraikan atas kejayaan umat islam berpuasa di bulan Ramadhan...

Syawal kali ni byk menyaksikanku perubahan-perubahan yang berlaku dalam hidup seorang manusia yang dulu nya single, sekarang dah berpunya...hehe...mcm kwn ku Nurul Saiyidah Bt Sarkawi...dia baru bertunang raya ke 7 aritu...ku ucapkan Slamat Bertunang n Selamat Menuju ke Gerbang Perkahwinan....Buat Housemateku Kak Era plak...dah mmg jd bini org ry kedua lg...tapi aku tak berkesempatan nak pegi,,,orgnya jauh di terengganu.....anyway,Selamat Berumahtangga......


4 comments:

Cikgu Saiyidah said...

ehemmmm...hehe malunye I bie...
TQ ye cz sudi memeriahkan lg majlis pertunangan aku..tambah2 ade Yuna klon..hehe bertambah meriah..berTUAH sungguh aku kan?eceh
Doakan aku & Abg Shad selamat diijabkabulkan nnt..insyaAllah =)

E@bY SenSei said...

haha....tak pasal2 aku dapat jd Yuna klon..glamer plak tue...abes suma sepupu sepapat ko 'minat' kat aku...siap mntak autograf lg..mmg tak tahan betul...sakit perut aku macam nak guling2 rasanya...hehehe....

aku sentiasa doakan kebahgiaan ko n abg syad...moga2 berkekalan hingga ke akhir hayat....Amin...InsyaAllah moga2 aku dapat la sipi2 berkat darah manis ko tue...hehehe..mane tau kalo taun depan aku pnyer turn plak...kehkeh....

Anonymous said...

"syawal yang bahagia" tp muka eaby..sywal kt muka eaby ke???huhu..

E@bY SenSei said...

haha...maNe ade cmTu laaaa....